Mea uma e uiga ia Amber

Mea uma e uiga ia Amber

O fea na Maua ai: Lithuania, Polani, Siamani, Italia, Peretania, Rusia, Myanmar, Dominican Republic

Faigata: 2 i le 2.5 (Moh's)

lanu: Auro i samasama-enaena, moli; fa'atasi ai ma fa'aaofia o iniseti, ma isi.

Chakra fetaui: Solar Plexus

Meatotino Metaphysical: O le Amber e lauiloa foi o le maa meli, e fai mai e taofiofia le malosi o le tele o la ma fesoasoani ai i le tino e faʻamalolo o ia lava e ala i le mitiia ma le liua o le malosi le lelei i le malosi lelei ma puipuia ai le tagata o loʻo ofuina mai le afaina. E maua ai se la, susulu, ma le malu malosi e fesoasoani e faʻafilemu neura. E faaitiitia ai soo se lagona or maaa faaletino.

O se maʻa tuʻufaʻatasia i le fesoʻotaʻiga o le tagata mafaufau / mafaufau i le malosi o le ola lautele. E fesoasoani i auala faʻaalia e aumaia ai le mea o loʻo faʻamoemoeina i se tulaga moni. Ua faʻaaogaina e fai ma faʻailoga mo le faʻafouina o tautoga o le faaipoipoga ma faʻamautinoa ai folafolaga. Fai mai e aumai ai le manuia i tagata tau. O se maa paia i tagata Amerika Amerika ma Initia i Sasaʻe ma sa faʻaaogaina i sauniga afi a tagata faʻamaʻi anamua.

E faamamaina ai le siosiomaga e malolo ai ma faamamaina le tino, mafaufau, ma le agaga pe a ofuina pe tauave. 


Faamamaina ma toe fa'atumuina: Tamomoe i lalo o le vai mafanafana. Aua ne'i tu'u le Amber i le la ona o le a malepe ma mafai ona ta'e. O malosi leaga e mafai ona fa'afefe ai Amber.

**teena o meatotino: O mea fa'atusa uma po'o fa'amalologa o lo'o lisiina iinei o fa'amatalaga mai le tele o puna'oa. O lenei fa'amatalaga o lo'o ofoina atu o se auaunaga ma e le o fa'atatau e togafitia ai tulaga fa'afoma'i. Miami Mining Co. e le fa'amaonia le moni o so'o se tasi o nei fa'amatalaga.

Tuua se tali

o le a le lomia lou tuatusi imeli. fanua manaomia ua faailogaina *